donderdag 26 december 2013

Een fijne Kerst met Secret Santa

Het kerstgevoel begon hier een week of twee geleden heel stilletjes binnen te sluipen. Met het opzetten van de boom. Mijn droom van een man bezorgde mij namelijk mijn droom van een kerstboom.

Als sinds ik klein was droomde ik van een super grote kerstboom met daarrond een rijdende trein. Zalig leek me dat. Nu had de sint dit jaar een uitbreiding gebracht op onze Duplo trein. En met mijn kinderdroom in gedachten zorgde mijn man ervoor dat na een hele middag werk de boom van mijn dromen in onze woonkamer stond. Mét trein die er rond en onder door rijdt. Hoe cool is dat!
Ik hoef u waarschijnlijk niet te vertellen dat onze kleine mannen er ook fan van zijn.





Onder die fantastische boom lagen ook nog super leuke cadeautjes voor mij. Kijk maar mee:

Van Suzanne kreeg ik mijn Secret Santa cadeautje:


- een zakje met leuke knopen
- zakjes thee in de vorm van een hartje en een kerstboom
- gehaakte glasonderleggertjes
- een potje home made rabarberconfituur
- zaadjes, (spinazie, pompoen, radijs, en ajuin), spijtig genoeg heb ik geen moestuin, maar mijn schoonmoeder gaf al aan dat ze wel wist wat ze daar mee kon doen ;)
- een mooi notaboekje, (dat gaat in mijn handtas, zo kan ik overal mijn ideetjes voor stofontwerpen optekenen)
- een lief kaartje

Dank je wel Suzanne, voor die extra kerst sprankel!
Wie maakte ik blij? Dat toon ik u morgen.

Van mijn man, een extraatje: een kasboek, want aan een winkel open doen hangt ook een, voor mij minder leuke kant, de boekhouding. Maar door dit lieve cadeau zal ik toch met meer plezier mijn cijfertjes invullen.


Van mijn moeilijke klant a.k.a. "mijn papa" een onwaarschijnlijk lief cadeau. Twee "met liefde gemaakte" duimstokken, nu kan ik meterkes stof gaan verkopen hoor ;)


En dan als kers op de taart:
Net op kerst avond werden de langverwachte stalen van onze eigen stoffencollectie geleverd. En ze zien er echt heel goed uit. Zoooo blij dat ik daar mee ben !!!!
En ja, ook daar heb ik foto's van, en neeeee ik ga ze u (nog) niet tonen ;)

Hopelijk hadden jullie ook zo'n gezellige kerstdagen, met veel warmte, gezelligheid en die kleine dingen die kerst zo speciaal maken.

14 opmerkingen:

  1. Ik ben altijd al een cureuzeneuzemosterdpot geweest! Dus uiteraard ook super benieuwd naar je stoffencollectie. Kom maar op met die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige feestdagen! Ik weet dat je goede smaak hebt, dus ik wacht met spanning mee af naar een foto van die stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooow die kerstboom!! idd zo'nen trein errond, das nostalgie (zoiets dat ge op tv ziet, in de film een grote speelgoedwinkel ofzo.. zalig!)
    ook heel benieuwd naar de stalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allé lap, nu hebt ge het al verraden!! ;) Was echt een leuk kerstcadeau.. En die van u mogen er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh zooo spannend!! Dinsdag een paar staaltjes meenemen?!? ;-)
    Wat een lieve man en vader heb jij! Super dat ze zo meedenken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...