donderdag 19 december 2013

Een moeilijke klant ...

Als  het over cadeautjes geven gaat is mijn vader toch wel mijn moeilijkste klant. En ook niet ...
Want wat geeft je iemand die eigenlijk het liefst geen cadeautjes wil krijgen.


De kunst is steeds weer iets te zoeken waar hij eigenlijk stiekem wel blij mee is. Om de uitdaging nog groter te maken is mijn vader ook nog eens jarig op 18 december. Een week voor kerst. Dat wil dus zeggen 2 keer op één week tijd een orgineel cadeautje zoeken.

Deze keer trok ik 's middags met mijn fototoestel tot op zijn favoriete plek, zijn geitenwei. Zijn geliefkoosde dieren werkten gelukkig goed mee, en een beetje later zat ik achter mijn pc, fotokes af te drukken. Deze combineerde ik met mijn nieuwe speelgoed. En tadaa, leuke geitenmagneetjes.

Net op tijd om nog foto's te trekken met daglicht. De foto's zijn iets minder geslaagd, het is ook zo vroeg donker deze tijd van het jaar. Gelukkig ken ik wat bewerkingstruukjes zodat ze toch nog een goed idee geven van het resultaat.

En of hij er blij mee was? Zijn oudste kleinzoon was dat ieder geval wel, en hielp heééél enthousiast met het uitpakken. Kleinzoon blij = daddy blij. Dus missie geslaagd!

En nu denken over deel twee van de uitdaging.



9 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...