donderdag 27 juni 2013

Elke dag feest



Vandaag was het al feest voor onze Nand, hoewel hij pas eind juli jarig is, toch mocht hij vandaag al trakteren in de klas.
Hij spreekt al weken van taart en kaarsjes, want dat hoort bij jarig zijn. Om praktische redenen wou ik toch eerder iets meegeven dat al verdeeld was in porties. (een kleuterjuf met 26 2,5-jarigen heeft wel iets anders te doen dan taart te snijden en te verdelen).
Het werd dus een rijstpapjestorentaart, mét auto kaarsjes en vlaggetjes, vééél vlaggetjes.





En véééél vlaggetjes omschrijft ook heel goed het cadeautje dat ik maakte voor de juf. Een 9 meter vlaggetjeslijn, met haar naam erop geflocked. Ik maakte de slinger verdeelbaar te maken door ze van kamsnaps te voorzien, zo kan de juf zelf kiezen, één lange slinger of 3 korte. En aan het uiteinde kan makkelijk een lus gemaakt worden om ze op te hangen.







De slinger werd verpakt in een zakje, gemaakt volgens het zelfde systeem gemaakt als mijn doopsuikerzakjes. Nog een paar vlaggetjes en haar naam erop, en tenslotte, een tekening op de achterzijde door onze Nand. Een feestzakje waar de juf nog lang plezier van zal hebben.

Op het kaartje met foto's van onze Nand stond:

Een cadeautje, dat verdient Juf Nele nog het meest,
want dankzij haar was het in onze klas elke dag weer feest!





13 opmerkingen:

  1. wat een geweldige ideetjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Eerst had ik een beetje schrik of het wel zou werken. Maar ik ben heel blij met het resultaat, er zullen er zo nog volgen.

      Verwijderen
  3. allebei heel leuke cadeautjes, zeker die slinger met kamsnaps
    ga ik onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke cadeautjes, en de kam snaps zijn zo'n geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, super gaaf! Je hebt een geweldige blog! Ga zo door;-) Wel stiekem je idee gepind;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik vind het stiekem wel leuk gepind te worden ;)

      Verwijderen
  6. Wat een geweldig idee van die kamsnaps !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was nog op zoek naar een afscheidscadeautje voor de juf. Dees gaat ze super vinden en ik val in de herhaling..die snaps zijn een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...