maandag 25 maart 2013

Helemaal voor mij

Al een tijdje was ik op zoek naar een geschikt stofje om eens een dekentje te maken voor mezelf. Het fleece dekentje werd al een tijdje gewoon gebruikt. toen  ik op de verkoop van Strass dit stofje vond, wilde ik er een rokje van maken. Maar toen ik thuiskwam begon ik te twijfelen en het was snel beslist, een dekentje voor mezelf zou het worden.

Even snel een dekentje maken op zondag middag, maar toen bleek de roze paspel een meter te kort. En net dan ben je extra bij met je goed gevulde stoffenkast. Een perfect bijpassende roze stof werd omgetoverd in genoeg meters passpel.

En 's avonds kroop ik lekker onder mijn eigen rozige dekentje, maar niet alleen. Ook onze Nand was ook meteen fan van mama's mooie zachte dekentje. Hmmm, dat wordt dus zoeken naar een mooi stofje want ook hij verdiend zijn eigen dekentje.








Stof: stoffenverkoop Strass
Paspel: gemaakt van een roze stof van het stoffenspektakel
Teddyfleece: dekentje van de Zeeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...